Alla inlägg den 3 september 2007

Av spuss - 3 september 2007 08:57

Det är inte alls kul. Dumma dumma fula människor som får mig att inte alls gilla att va i Linköping längre. Den här gången var det som alla gånger en MAN som fick mig att sjunka. HAN stod utanför gamla Blue fucking Ribbon och var fet och äcklig och ful och dum och full och ot´revlig och som ALLTID var den jäveln en NAZI! Elaka saker kom ut ur HANS mun och jag lackade som vanligt. Dumma fulla konversation och ilska och en känsla av att inte alls ha gjort nånting bättre när man går därifrån. Fuck you asshole som förstörde min och Idas kväll i lördags. FUCK YOU!


Dock är inte alla män av ondo. Min far till exempel. Han kom just hem och var helt svullen i ansiktet. Han har blivit stungen av en massa ilskna bin. Vem vet, de hade kanske också mött en fet nazist. I alla fall så liknar Gunnar min far nu mer Homer Simpson. Stackars honom.


Nu ska studierna tas itu med. So long my friends.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards