Alla inlägg den 5 mars 2008

Av spuss - 5 mars 2008 19:06

Mycket har hänt hos mig och mitt på sistone. Har varit hemma i Linköping och skrivit slutprov i Bio B som gick rätt ok, sett på fucking melodifestivalen hemma hos ajja och anna och skrattat med Lotta asskickin´funny tack för den, målat och oljat i huset därhemma, lämnat Mosh i linkan o återvänt till Upps, börjat jobba på gammelhem där jag verkar trivas, varit på intervju för annat jobb som assistent samt blivit kallad till ytterligare en imorrn så jag får se hur det blir, funderat mycket på framtiden det vill säga skrivarlinje, juristutbildning, betygsuppläsning och veterinärtvivel. Kom, när det gäller det sista, fram till att jag bör läsa klart betygen som jag så gärna flyr ifrån, lägga ändring av planerna på is och bita ihop. Skrivarlinjen kan väntaoch likaså resten. Jag är trots allt just a child. Nästan. Nä nu slutar jag, det här blir en skittrist blogg. Sorry!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards