Alla inlägg den 1 november 2007

Av spuss - 1 november 2007 14:42

Såhär är det att inte ha internet. Jag tänker ut hundra saker jag vill skriva, upprörs över tusen happenings i världen, förargas över gubbar hit och gubbar dit och så när jag väl släpar mig iväg till biblioteket, i första hand för att studera vilket verkar vara det enda jag gör nuförtiden, så är mitt huvud alldeles tömt. Eller nej jag har inte tömt det, det har snarare imploderat av för högt tryck och lagt ner.

     Wtf. Igår kände jag mig störd. Jag tyckte allt var fruktansvärt tråkigt och tänkte att det var hemskt att jag var född till människa och inte typ bakterie. Hur ofta bekymrar sig bakterier över någonting? Visst är de kanske känslolösa och primitiva men jag tror fan inte att de saknar vare sig känslor eller intellekt. Nä, hellre enkel än splittrad.

     Jag har dock en snäll fru och två hundar som vill mig väl. Det kanske inte en bakterie skulle ha. Jag får väl nöja mig.

     För övrigt vill jag flytta till Uppsala efter jul eftersom Ida kanske kommer in på the university redan nästa termin. Men nej nej, underbara Uppsala tog snabbt den tanken ur huvudet på mig då jag inte får läsa Komvux där. Up my ass! Vill ni se mig sitta en hel termin och våndas över några jävla slutprov i tre fucking svåra ämnen samtidigt, eller vill ni att jag ska bo hundra tusen mil ifrån min fru? Va Uppsala, va??!! Vi har ju en son for christ's sake. Ge mig en paus.

     Huvudet är inte helt tomt märker jag. Däremor tiden snart. Have to go!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards